Samsung UE48H6640SL Zwart

Specificaties 48" • Full HD • 3D LCD • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
soest009 25 mei 2015

Samsung UE48H6640SL Zwart

Ter vervanging van plasma televisie. Goede beeldkwaliteit en mogelijkheden. Alleen af en toe zijn de menu's wat traag van reactie en het niet automatisch starten van timeshift vind ik wel minpunten. Oude Panasonic plasma was hier beter in. Snelheid kanaal decodering en starttijd is wel weer perfect.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • gebruiksgemak
  • mogelijkheden
  • snelheid ci+ interface
  • desondanks veel kunststof prima ogend en stevig gebouwd

Minpunten

• menu's soms wat traag
  • Geen automatische timeshift

RichardZijlstra 18 februari 2015

Samsung UE48H6640SL Zwart

Mooie tv heel helder licht, veel beter dan de Plasma die ik eerder had. heb nog geen dingen gevonden waar ik mij aan erger. Mooie tv echt een aanrader voor mensen die een tv willen aanschaffen! in de eerste 2 maand 2 updates +- 800mb

Pluspunten

• Hele nette uitziende TV dunne randen
  • FULL HD werkt super
  • Energie zuinig

Minpunten

• 3D vind ik wat matig maar dit zal wel een instellingen zijn!
  • 2 Afstandsbedieningen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE48H6640SL Zwart?