Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4.0 ZA OSS

Specificaties Gestabiliseerd met een filtermaat van 72mm - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ReynoudNewbie 11 juni 2018 Product gekocht

Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4.0 ZA OSS

Schitterende lens voor landschap en stad fotografie, fijne reisfotografie lens dus. Net iets min der dan GM versie, maar nog steeds fantastisch.

Pluspunten

• Stevig
  • Licht
  • Klein

Minpunten

• F4.0

bobcollu 25 juni 2018 Product gekocht

Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4.0 ZA OSS

Ik gebruik deze lens op een Sony a6000 (APS-C camera). Voor deze camera is het een zware lens, maar ik heb voor deze lens gekozen omdat ik later een full frame camera ga aanschaffen. De scherpte, kleuren en contrast zijn zeer goed.

Pluspunten

• Scherpte
  • Robuust gebouwd
  • Contrast en Kleuren

Minpunten

• Zwaar (voor een APS-C camera

vollediganoniemNewbie 1 december 2018 Product gekocht

Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4.0 ZA OSS

De SEL1635Z heeft een mooi bereik. Voor landschappen e.d. is een diafragma van 4.0 ook gewoon prima.

Pluspunten

• stevig gebouwd

Minpunten

• behoorlijk zwaar voor een systeemcameraobjectief

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4.0 ZA OSS?