×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
joghannes 21 augustus 2017

Home Easy Draadloze schakelaarset Tussenstekker 5-delig HE815S (Product gekocht)

Prima set in het begin, maar na 2 jaar toch al wel kuren. Zenders reageren niet goed, of gaan uit of aan als ik op een ander nummer druk.

Pluspunten

• Fijne bediening
  • Uitbreidbaar
  • 3 schakelaars + 1 dimmmer

Minpunten

• Zenders reageren die niet moeten reageren

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Home Easy Draadloze schakelaarset Tussenstekker 3-delig HE801S?