×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
joghannes 21 augustus 2017 Product gekocht

Home Easy Draadloze schakelaarset Tussenstekker 5-delig HE815S

Prima set in het begin, maar na 2 jaar toch al wel kuren. Zenders reageren niet goed, of gaan uit of aan als ik op een ander nummer druk.

Pluspunten

• Fijne bediening
  • Uitbreidbaar
  • 3 schakelaars + 1 dimmmer

Minpunten

• Zenders reageren die niet moeten reageren

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Home Easy Draadloze schakelaarset Tussenstekker 3-delig HE801S?