×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Small form factor, 7 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
sp.boot 16 september 2017

Antec ISK600M (Product gekocht)

Nette kast, zeer tevreden over bouw kwaliteit en is mooi om te zien.

Pluspunten

• Netjes afgewerkt
  • Genoeg HDD plek voor mij

Minpunten

• Cpu cooler in de weg voor dvd speler, maar wie gebruikt dat nog... (Scythe ninja3 uit mijn hoofd)

TepOneA 30 november 2016

Antec ISK600M

Prima kast. Niets op aan te merken, al vind ik hem persoonlijk achteraf te groot.

Pluspunten

• Clean uiterlijk
  • Groot
  • Zat mogelijkheden

Minpunten

• Groot, tja ;-)

biobak 7 juli 2016

Antec ISK600M

Heel aardige kubusvormige kast met redelijke airflow (cpu passief gekoeld) en voldoende uitbreidingsmogelijkheden.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • 2 verdiepingen voor de hardware
  • Je kunt overal goed bij, met name moederbord

Minpunten

• Kap uit 1 stuk metaal
  • Alleen stoffilter voor voeding

DoeYourThing 18 januari 2016

Antec ISK600M

De kast is echt zijn prijs waard en eerlijk gezegd had ik niet verwacht. Genoeg ruimte voor kabel management, mATX en een videokaart met minimale lengte van 27cm (afhankelijk van de voeding connectoren) Gerbruikte hardware: - GA-Z87M-D3H - Intel G3220 - Scythe Shuriken Rev. B - CORSAIR CS550M

Pluspunten

• Kan gebruikt worden voor een HTPC en Basis tot niet uitgebreidt GAME PC
  • Kabel management
  • Plaatsing van de voeding
  • Straks mooi Design
  • Plaats voor een interne kant en klaar waterkoeling max 120mm diameter
  • Licht van Gewicht

Minpunten

• SLIM DVD + extra kabel aansluiting

ncornelisse 31 januari 2015

Antec ISK600M

Mooie kubuskast met genoeg mogelijkheden voor het inbouwen van SSD's, HD's. Op de eerste etage kan je mooi het moederbord kwijt met een flinke cpu koeler. Het bord ligt horizontaal dus je hoeft niet bang te zijn dat je moederbord doorbuigt. Je kan 6 ventilatoren installeren voor een goede airflow.

Pluspunten

• compact
  • veel opslag inbouw mogelijkheden
  • 2 compartimenten

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Antec ISK600M?