Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
dick133a 10 december 2020 Product gekocht

Canon PGI-2500XL B/C/M/Y inktcartridge

De geclaimde 2500 pagina's wordt in de praktijk niet gehaald. Mijn vermoeden is dat er dan erg veel inkt verloren gaat door reiniging van de printkoppen. Ondanks dat ik denk dat er ongeveer 30% van de geclaimde hoeveelheid geprint kan worden is de paginaprijs nog steeds niet extreem duur.

Pluspunten

• nooit problemen
  • niet uitdrogen
  • voordelige prijs per pagina (3 cent?)

Minpunten

• veel minder pagina's dan je zou verwachten
  • meer dan 400 euro per liter
  • print niet meer als zwarte cartridge leeg is

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon PGI-2500XL B/C/M/Y inktcartridge?