Specificaties Aan/uit thermostaat + app - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Rob Meerwijk 14 maart 2019 Product gekocht

Netatmo Kamerthermostaat

Als thermostaat goed, eenvoudige installatie. Verliest soms verbinding met basisstation. Dit gaat sinds de laatste firmwareupdates wel beter. Ik heb er 5 voor verschillende zones. 1 is defect net na de fabrieksgarantieperiode. 50five weigert te vervangen, hoewel dit een duurzaam consumentenproduct is waar je een langere levensduur van mag verwachten.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Eenvoud
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Degelijkheid
  • Ondersteuning voor meerdere thermostaten beperkt
  • Niet geschikt voor koelen

Kwaliteit Score: 3

Renald0 13 december 2017 Product gekocht

Netatmo Kamerthermostaat

Tweedehands ('ongebruikt') aangekocht. Gekozen voor deze thermostaat omdat er bijhorende radiatorkranen bij bestaan. (waar nest dit niet heeft). De prijs viel me ook goed mee. Het simpele design sprak me ook wel aan - je kan zelfs het kleurtje kiezen, dmv een sticker. Ik ging voor groen :)

Pluspunten

• Doet thermostaatwerk perfect (geen overshoots)
  • App en website zijn overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Minpunten

• platic constructie
  • geen vlammetje op de thermostaat zelf die warmtevraag aangeeft
  • 'Smart' moet nog blijken

Kwaliteit Score: 3

XimionLabsNewbie 16 augustus 2016

Netatmo Kamerthermostaat

Ik heb deze thermostaat een jaar in huis en wat mij betreft de perfecte thermostaat. De thermostaat is simpel te installeren, zelfs voor een leek. In tegenstelling tot sommige andere thermostaten is de Netatmo ook gewoon via de muur te bedienen. De app laat je zeer snel de thermostaat inregelen.

Pluspunten

• Simpele installatie
  • Simpele bediening
  • Goede prijs / Kwaliteit verhouding
  • Heldere app
  • Cool design

Minpunten

• Aparte WiFi module

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Netatmo Kamerthermostaat?