Specificaties Nintendo Switch, Wii U • • 7 jaar - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Sugocy 20 december 2016

Amiibo Link, Nintendo Switch, Wii U

Mijn collectie Amiibo begint aardig te groeien. De kwaliteit en afwerking van de figurines is hoog en in combinatie met de nostalgie welke de personages bovenhalen, misstaan ze niet in mijn interieur;) NIC chip is in enkele games een leuke toevoeging. Kan niet wachten op de volgende Amiibo (Zelda) serie(s).

Pluspunten

• Afwerking hoge kwaliteit
  • Veel detail waar mogelijk
  • In-game compatibiliteit

Minpunten

• Prijs op randje
  • Exclusives in-game (Amiibo vereist)
  • Sommige poses van Amiibo zijn onhandig/vreemd

mr-mark 7 maart 2016

Amiibo Ganondorf, Nintendo Switch, Wii U

Elke amiibo die ik tot nu toe heb zijn mooi en deze is geen uitzondering. Aanrader voor de Zelda liefhebber.

Pluspunten

• Stevig
  • Gedetailleerde afwerking

Minpunten

• Kijkt 'n beetje boos..

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Amiibo Marth, Nintendo Switch, Wii U?