1 review

MadCatz R.A.T. TE Rood

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Heath 30 januari 2015

MadCatz R.A.T. TE Zwart / Blauw

Op basis van ervaring met een R.A.T. 9 heb ik deze muis gekocht om te proberen. Het gevoel van deze muis is hetzelfde, hij gebruikt ongeveer hetzelfde. Omdat de featureset zo extreem klein is, vind ik uiteindelijk deze muis zijn geld niet waard.

Pluspunten

• Geweldige pasvorm voor grotere handen
  • Heerlijk licht
  • Verstelbare palmrest

Minpunten

• Ontbrekende verwisselbare pinkyrest
  • Het materiaal voelt goedkoop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MadCatz R.A.T. TE Rood?