WD NAS, 5TB

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Dizzy1 16 maart 2014

WD NAS, 2TB

Pluspunten

• Erg stil
  • Blijft koel
  • Performt prima in RAID (Storage Spaces) opstelling

Minpunten

• Prijs wat aan de hoge kant

xs4me 30 mei 2015

WD NAS, 3TB

Wil alleen even aangeven dat van alle schijven die ik de afgelopen jaren gehad heb (Samsung, Seagate, Toshiba, Hitachi) dit vrij onbetrouwbare schijven zijn. Van de 4 zijn er al 2 na +- een jaar overleden. Kan toeval zijn natuurlijk, maar ik heb betere ervaringen met goedkopere schijven.

Pluspunten

• Mooie verpakking en marketing praat?

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Duur

HanosanNewbie 22 december 2014

WD NAS, 2TB

De NAS schijf geeft extra vertrouwen in het behoud van je data Het kost iets meer, maar dat heb ik er graag voor over

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Voor garantie kan ik altijd teruvallen op MyCom waar ik geregeld wat bestel

Minpunten

• De prijs mag natuurlijk wel iets lager zijn

Anoniem: 403384Newbie 15 januari 2014

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een WD NAS, 5TB?