×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
Rafe 29 augustus 2015

Sony Xperia Z3 Compact Smart Style-Up Cover SCR26 Zwart

Ik twijfel sterk aan de geboden bescherming omdat je je toestel op de cover moet plakken en de hoeken dus amper beschermd zijn. De drukknoopsluiting laat het geheel ook dik aanvoelen in je broekzak. De smartfunctionaliteit door middel van NFC werkt wel aardig maar is m.i. secundair.

Pluspunten

• Bedienen door het kleine raampje werkt prima, bijv. foto's maken

Minpunten

• Dikke drukknoopsluiting
  • Zwakke bescherming randen/hoeken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony Xperia Z3 Compact Smart Style-Up Cover SCR26 Wit?