Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Brown switches - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Niek_Luinge 1 juni 2016

Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty)

Mooi toetsenbord, toffe vormgeving, typt heerlijk, lekker veel macro's, maar de software is soms een beetje buggy. Ook is het natuurlijk een prijzig toetsenbord, maar dat is het voor mij waard geweest.

Pluspunten

• Veeeel macro's!
  • Mooi design
  • Lekker zwaar en solide
  • Verlichting instelbaar (en uitschakelbaar)

Minpunten

• Software soms buggy
  • Duur

rjtijgerNewbie 14 februari 2015

Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty)

ik ben een van de testers geweest van deze keyboard. de belichting van de keyboard is perfect. daar bij is de handleiding zeer duidelijk beschreven. de bord is ook iets hoger gemaakt waar door je gemakkelijk kan toetsen. het is echt een aanrader om deze toetsenbord te kopen.

Pluspunten

• om een game mee te spelen reageert deze keyboard heel snel op jouw manier van spelen
  • de extra toetsen die er bij worden geleverd voor de key die je het meest gebruikt.
  • macro stand zeer handig om je snel je wapen of andere dingen te kunnen kopen.

Minpunten

• de pootjes onder het toetsenbord zijn ook het zelfde als al die andere toetsenborden had eigenlijk wel verwacht van iets beter kwaliteit staan pootjes iets in de geest van rubber onder de toetsenbord.
  • Prijs is iets aan de dure kant. maar ik zelf vindt dit niet erg voor een goed toetsenbord heb ik het geld er dus wel voor over.

hdkalmelo 29 oktober 2016

Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Azerty BE)

Geweldige en stevige mechanisch toetsenbord met instelbare verlichting en macro toetsen ism de strix claw gaming muis eindelijk een goede oplossing voor de gaming aspiraties van mijn zoon

Pluspunten

• knoppen van de muis vrij instelbaar
  • zeer snelle en nauw keurige beweging
  • meerdere profielen op de muis op te slaan
  • toetsenbord diverse macro's
  • instelbare verlichting

Minpunten

• geen

ToxicNLNewbie 14 februari 2015

Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty)

Frag o Matic Tester van dit Toetsenbord. Ik heb hem getest op de volgende games: League of Legends Counterstrike Global offensive Mijn mening: De prijs is aan de dure kant voor dit Toetsenbord, met spelen van games is die wel heel fijn. Ik beoordeel dit toetsenbord met een goed.

Pluspunten

• Typt uitstekend
  • Goeie kwaliteit
  • Comform
  • Heerlijk om mee te gamen

Minpunten

• Geen USB aansluiting op het toetsenbord.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty)?