Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
hans.geurtsen 13 mei 2015

Samsung Bluetooth Keyboard Galaxy Tab S 10.5 (white)

Prima toetsenbord, maar jammer dat de tablet er zo los in staat. Op een tafel/bureau prima, maar op schoot moet je oppassen dat de tablet er niet uit valt. Als ik opnieuw zou moeten kopen, denk ik dat ik voor een Logitech zou gaan.

Pluspunten

• Comfortabel toetsenbord, typt fijn
  • Mooi uiterlijk, past naadloos bij de tablet zelf
  • Dichtgeklapt ziet de tablet er met toetsenbord uit als een fraaie, extreem compacte laptop
  • Veel handige functietoetsen
  • Ctrl-C, Ctrl-V en andere van Windows bekende toetsencombinaties, doen het gewoon

Minpunten

• Tablet staat niet stevig in het toetsenbord en valt er makkelijk uit
  • Speciale tekens zijn lastig te vinden
  • Een mousepad was handig geweest

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Bluetooth Keyboard Galaxy Tab S 10.5 (white)?