Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Hieronimus78 12 januari 2015

Sennheiser Urbanite Denim Galaxy (Blauw, Grijs)

Dit is een koptelefoon waar je u tegen zegt. Hij voelt sterk en stevig aan. Misschien een tikkie aan de zware kant zelfs, waardoor 'ie lekker op mijn hoofd zit. En het geluid is prachtig: heel diep en helder.

Pluspunten

• Mooie diepe kleur blauw
  • Voelt fijn op de oren
  • Mooi diep geluid

Minpunten

• Kabeltje laat snel los uit telefoon
  • Afstandsbediening te klein voor mijn vingers

Koekje 15 augustus 2017 Product gekocht

Sennheiser Urbanite Black (Zwart)

Super bouwkwaliteit en redelijk goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• bouwkwaliteit

Minpunten

• on ear comfort
  • blijft niet zitten op hoofd

Flummox 6 mei 2016

Sennheiser Urbanite Nation (Blauw, Rood)

Goede koptelefoon die zijn geld waard is. Mooie afwerking die er op gemaakt lijkt te zijn om het tijd vol te houden. Zoals stevige geleiding voor verstelling en stevig uit gevoerde kabel. De kabel zelf is ook vervangbaar.

Pluspunten

• Stevig
  • Zit prima (testen in show model kan handig zijn)
  • Zeer goed geluid
  • Stevige kabel die vervangen kan worden.

Minpunten

• Niet zo goed geluid als zijn 3x duurdere broer...

ViP_Frederick 4 augustus 2015

Sennheiser Urbanite Denim Galaxy (Blauw, Grijs)

Geweldige Koptelefoon met diepe bass van hoge kwaliteit en geweldige middens met mindere hoogtes. Materialen keuze is perfect en robuust Koptelefoon zelf helemaal van aluminium, kabel is plat en heeft een ingebouwde afstandsbediening met microfoon! Prijs/kwaliteit is geweldig en vandaar is dit een van mijn favoriete koptelefoons op de markt!

Pluspunten

• Robuust (Hij is zowat niet kappot te krijgen met normaal gebruik)
  • hoogwaardige materialen
  • Prachtige heldere bass
  • geweldige middens
  • Gesloten koptelefoon met goede inactive noice canceling
  • Mooi design
  • Geweldig comfort (elke keer als je hem opzet aangenaam verast)
  • Goede kwaliteit afkopelbare kabel

Minpunten

• Mindere hoogtes
  • Prijs (150 is voor sommige mensen veel geld)
  • Voor zo ver heb ik nog geen mogelijkheid gezien een 2e kabel te kopen omdat deze niet beschikbaar zijn (Niet dat de meegeleverde snel kappot gaat maar als extra)
  • Geen studio koptelefoon maar een "on the go" koptelefoon

Maxrinus 27 september 2014

Sennheiser Urbanite Black Galaxy (Grijs, Zwart)

Ik was erg tevreden toen ik deze hoofdtelefoon voor het eerst in mijn handen had. Hij is zwaarder dan je verwacht maar het materiaal voelt stevig aan, wat het meteen weer goedmaakt. Hij is stevig maar tegelijkertijd is de hoofdband erg wendbaar. 9.5 (Zie minpunt)

Pluspunten

• Erg comfortabel
  • Materiaal van hoogwaardige kwaliteit
  • Prachtig helder geluid
  • Stevig doch flexibel
  • Sluit geluid goed buiten

Minpunten

• Enigzins een moeite om aan te sluiten als Microfoon op de PC

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser Urbanite Denim (Blauw)?