Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
5prototype 13 september 2016

Jawbone Big Jambox Wit

Ontzettend goed geluid voor zo een redelijk kleine box. Vul mijn woonkamer van 36m2 makkelijk mee. Mooi design, heeft een hele goede bluetooth verbinding. Prijstechnisch...beetje duur. Zelf heb ik hem ooit voor 200,- gehaald, is wel ok Op reis meenemen kan lastig zijn door de grootte en het gewicht.

Pluspunten

• goed bluetooth bereik
  • ongelooflijk goed geluid
  • mooi design

Minpunten

• prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Jawbone Big Jambox Rood?