OCZ Arc 100 240GB - Reviews

Specificaties 2,5" • MLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - AMD Radeon R7 240GB: OCZ-ssd met AMD-sausje

AMD heeft, in samenwerking met OCZ, zijn eerste serie solid state drives op de markt gebracht. De R7-ssd-serie is verkrijgbaar in capaciteiten van 120GB, 240GB en 480GB.

57    23 aug '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
sanderoo18 19 maart 2016

OCZ Arc 100 240GB

prima schijf draait al een jaartje in me windows 10 x64 game pc nog geen 1x een probleem mee gehad.

Pluspunten

• snel opstarten
  • trim
  • fijne software om systeem te tweaken

Minpunten

• kan niks bedenken

CrOnDeM 13 maart 2015

OCZ Arc 100 240GB

Ik ben overgestapt van de Vertexen naar de ARC. Ik moet zeggen dat ik hier geen spijt van heb. Draait vanaf 12-2014 zonder problemen als de primaire schijf op m'n game pc.

Pluspunten

• Lekker snel voor een goede prijs.
  • Snelle updates van de firmware

Minpunten

• Nog geen gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een OCZ Arc 100 240GB?