Lenovo IdeaPad Y50-70-00743 - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
rutger465 7 april 2015

Lenovo IdeaPad Y50-70-00743

Let wel op als je de laptop koopt, er zit een Whitelist in voor Wifi cards, bios kan je wel unlocken bij bios-mods.com De koeling ben ik wel zeer over te spreken,uren achter elkaar games gespeelt op schoot en geen last van warmte, rond de 60 graden!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Koeling
  • Scherm

Minpunten

• Wifi kaart slecht,whitelist
  • Accu is een 4cell, gaat 2 uurtjes mee

ayseNewbie 20 september 2014

Lenovo IdeaPad Y50-70-00743

Veel gehoord over het matige TN scherm. Dit model heeft een mooi helder 4k IPS scherm. Ik vraag me inmiddels alleen af of 4k niet gewoon teveel is voor 15" Verder is alles wel zo'n beetje gezegd in andere reviews van de Y50-70 serie.

Pluspunten

• Mooi (IPS?) schem
  • Prima geluid
  • Afwerking is goed
  • Veel power

Minpunten

• Geen SSD
  • Matige WLAN adapter (Qualcom Atheros ar956x) die geen 5Ghz ondersteunt
  • Software is nog niet klaar voor 4k. Opschalen werkt in veel gevallen niet goed.
  • Erg gevoelig voor vette vingers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Y50-70-00743?