Acer Aspire V7-582PG-74511225tii - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
klachtenbriefNewbie 15 juni 2016

Acer Aspire V7-582PG-74511225tii

Werkt prima, scherm beweegt te soepel. Als ik hem op wil tillen klapt gelijk open. Ook vallen er random schroefjes uit de onderkant. En valt hij uit bij 21% en geeft die aan dat hij leeg is, heel vaag. Erg jammer, en ik vind het een miskoop voor dit bedrag.

Pluspunten

• Start snel op
  • Fijn toetsenbord + pad
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Scherm beweegt erg snel
  • Loopt vaak vast
  • Vallen schroefjes uit
  • Valt bij 21% uit

V40Newbie 11 november 2014

Acer Aspire V7-582PG-74511225tii

Deze laptop heb ik nu enkele maanden en het bevalt prima. Hij is lekker licht gezien de goede videokaart, maakt vrijwel geen geluid, fijn toetsenbord, mooi scherm, razendsnel in opstarten dankzij de SSD.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Kunt er prima spelletjes op spelen (wel aansluiten op het lichtnet in dat geval)
  • Fijn toetsenbord
  • Start razendsnel op dankzij SSD
  • Licht en toch snelle videokaart (voor een laptop)
  • voelt stevig aan
  • Bij Office gebruik slaat de fan niet aan en maakt de Laptop dus geen geluid
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• verlichting toetsenbord schijnt onder de toetsen door
  • touchpad zonder fysieke knoppen is even wennen
  • Powerbutton zit op een onhandige plaats als je 'm wilt optillen
  • Geen lampje voor Capslock

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Aspire V7-582PG-74511225tii?