Review door de redactie

Videopreview - Ubuntu voor smartphones: Aan de slag met de eerste Ubuntu-phones

Zo'n twee jaar geleden zagen we op CES in Las Vegas voor het eerst de smartphoneversie van Ubuntu. De eerste demoversie was gebaseerd op CyanogenMod en Canonical werkte ook nog een tijd aan een hybride oplossing met Android en Ubuntu. De versie die wij op MWC...

8    4 mrt '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
sojab0on 22 maart 2018 Product gekocht

Meizu MX 4 Wit

Ik heb deze telefoon gekocht in d eUbuntu edition, puur omdat ik het eco systeem van ubuntu wilde testen en zien hoe het zich ontwikelde.

Pluspunten

• goed gebouwd
  • prijs
  • ubuntu os

Minpunten

• minder apps (geen whats app)
  • 4g van toestel is wat minder
  • ubuntu edition geen uitbreidbaar geheugen.

goverts 8 juli 2015

Meizu MX 4 Grijs

De MX4 aangeschaft uit China omdat deze voor een kleine $250 te koop was (32G, fastcardtech)! Net binnen. Eerste ervaringen zijn positief, de telefoon is mooi afgewerkt, ligt lekker in de hand en is erg snel.. Hierbij mijn kort-door-de-bocht review. Vragen zijn welkom.

Pluspunten

• Design
  • Features
  • Snelheid

Minpunten

• geen geheugenkaart slot
  • Chineze afkomst, geen NL os

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Meizu MX 4 Zwart?