Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: juni 2014

In de Laptop Best buy Guide van juni 2014 zijn we samen met de community op zoek gegaan naar de beste basislaptop, mainstreamlaptop en gamelaptop.

182 1 jun '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
mps96 21 september 2014

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

een hele goeie all round laptop tegen een scherpe prijs. voldoet perfect aan mijn eisen als student.

Pluspunten

• prachtig 1920x1080 IPS display
  • GTX 850M geeft goeie prestaties in games
  • vormgeving; de laptop is erg dun en ligt
  • msata slot
  • aluminium rondom toetsenbord/touchpad.
  • batterijduur (kan er zo'n 7 uren uit krijgen met gewoon gebruik zoals browsen en microsoft office applicaties)

Minpunten

• als de laptop gesloten is en je oefent een beetje druk op de bovenkant uit veert deze mee.

jojobos 22 augustus 2014

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Voor mij is dit de perfecte laptop. Full HD 15,6'' IPS scherm, zeer krachtige videokaart en een prima processor. Dit allemaal in een dunne behuizing gepropt van bijna ultrabook specificaties maakt het voor mij de ideale laptop. Het grootste nadeel vind ik dat er niet standaard een SSD in zit.

Pluspunten

• Slank design
  • Krachtige GPU
  • Full-HD IPS scherm
  • Verlicht toetsenbord

Minpunten

• USB poorten moeilijk te gebruiken
  • slecht één USB 3.0 poort
  • Geen ideale toetsaanslag
  • Geen SSD ingebouwd

PluusmuisNewbie 12 oktober 2016

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Dit product is prima geschikt voor minimaal gebruik, echter niet geschikt voor games, video bewerking en photoshop. Persoonlijk vind ik de laptop te duur (destijds 800,-) voor de kwaliteit die hij levert, voor 400,- heb je eenzelfde laptop.

Pluspunten

• Kwaliteit Beeldscherm is optimaal, geen last van zonreflectie etc.
  • Verlicht toetsenbord.
  • Prachtige kwaliteit video kaart, 850 GTX Geforce.
  • Volume maximaal is hard genoeg.

Minpunten

• Processor is niet geschikt voor programma's als Adobe of Sony Vegas.
  • Toetsaanslag gaat stroef.
  • Batterij gaat niet lang mee met intens gebruik, circa 2 uur.
  • Veel Bloatware (reclame producent) bij eerste gebruik.
  • Niet Robuust gebouwd, is erg gevoelig voor beschadiging.
  • Bovenkant display veert mee als de laptop gesloten is.

StefanisGroot 29 januari 2015

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Prachtige dunne laptop met mooi 1080p mat ips scherm. Direct na aanschaf SSD erin geplaats en wat maakt dit een verschil, zeer aan te raden! Snelle prestaties, ook in games met de GTX 850M. Lange accuduur, fijn toetsenbord. Touchpad is niet perfect

Pluspunten

• Zeer mooi 1080p IPS mat scherm
  • Dun, licht en mooi
  • Met SSD zeer snel
  • Lange accuduur
  • Fijn toetsenbord

Minpunten

• Maar 1 USB 3.0 poort
  • Touchpad is wennen en werkt niet altijd naar behoren

Sparky88 11 september 2014

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Pluspunten

• Gewicht
  • Strak en plat design
  • krachtige videokaart
  • speelt nieuwste spellen
  • verlicht toetsenbord
  • lange accuduur
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Processor is wat zwak, maar tot nu toe geen probleem (wel energiezuinig)
  • Scherm van "soepel" plastic voelt kwetsbaar aan
  • Investering in snelle SSD is aan te raden (kost al gauw 100 - 150€)

Septimus_ 27 augustus 2014

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Zeer tevreden met deze laptop, krachtiger dan gedacht, heel mooi design, het weegt maar 2kg en voelt toch stevig, en een super mooi beeld met goede kijkhoeken. Als er iets te klagen valt, is het alleen de touchpad een beetje. Maar, zeker deze laptop aan te raden.

Pluspunten

• Een heel mooi design, lekker slank maar het voelt toch stevig, ik zou haast zeggen dat het op metaal lijkt ( het is plastic ). Als je er een mSata SSD instop, dan is het net een heel sterke ultrabook! Voor zo een ultrabook zou je al gauw dik 1500 euro betalen denk ik. Het is een krachtige laptop.

Minpunten

• Usb poorten zijn af en toe moeilijk te gebruiken, de usb stick gaat er laatmaarzeggen heel moeilijk/stroef in, maar dit went wel. De toetsenbord is echt even wennen maar verder wel okey ! Ik was er na 1 dag al wel aan gewend. Verder vind ik de touchpad niet echt super, als ik naar beneden scroll dan gebeurd er soms van alles en nog wat, het zoomt dan in of klikt op het een en ander, maar daarom gebruik ik ook een muis, af en toe touchpad kan wel, als de muis er niet is.

SgtshiversNewbie 14 augustus 2014

Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Een aantal dagen geleden heb ik deze laptop in mijn bezit gekregen, en ik kan niet blij genoeg zijn ermee: supersnel, lichtgewicht, bloedmooie beeldkwaliteit en een sexy design.

Pluspunten

• snelheid, voelt stevig aan, zeer mooi verlicht toetsenbord, beeldkwaliteit, en de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik ben tegengekomen na 2 weken speuren voor een laptop <800 euro

Minpunten

• mousepad is wennen, soms is een usb in de slot krijgen nogal wat moeizaam, en macaffee (die je er gratis bijkrijgt) vind ik zelf niet fijn.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Aspire V5-573G-54218G50aii?