Specificaties 750W (80 Plus Gold) • niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - De zeven populairste voedingen van 550W getest

In deze eerste round-up van voedingen met onze eigen load-tester hebben we zeven voedingen geselecteerd om die het vuur aan de schenen te leggen. We hebben gekozen voor voedingen van 550W.

102    27 mrt '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Centelte 15 december 2014

Antec TruePower Classic TP-750C

Voeding van zeer hoge kwaliteit. Aardig hoge prijs, maar dat hoort ook bij een gold rated voeding van >750 watt.

Pluspunten

• Voeding is zeer stil
  • Voeding is zeer efficient (80+ gold)
  • Voeding voelt stevig, hij is robuust
  • Seasonic design
  • 750 watt
  • Prijs: goedkoper dan de seasonic G-Serie 750W terwijl het eigenlijk dezelfde voeding is

Minpunten

• 100 euro blijft veel geld
  • Niet modulair (kan ook een pluspunt zijn)

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Antec TruePower Classic TP-750C?