×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Review door de redactie

Review - Valiant Hearts: The Great War - mooi en leerzaam tegelijk

Deze prachtige puzzelgame vraagt op originele wijze aandacht voor de verschrikkingen vande Eerste Wereldoorlog.

67    5 jul '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
kris560 14 maart 2018 Product gekregen

Valiant Hearts: The Great War, PC (Windows)

erg pakkend verhaal en leuke gameplay misschien wat kort maar ik speelde het om de week dan valt het erg mee

Pluspunten

• verhaal
  • gameplay
  • audio (achtergrond muziek) past goed bij het spel

Minpunten

• kort
  • verder geen

ICEBOX 13 januari 2015

Valiant Hearts: The Great War, Xbox 360

Ik heb deze game gespeeld op de Xbox One. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de game aan de korte kant is (een weekend en je hebt 'm uitgespeeld). Maar voor een game van maar 15 is dit zeker een leuke puzzelgame!

Pluspunten

• Ontroerend verhaal
  • Puzzels niet te ingewikkeld maar wel uitdagend
  • Veel te verzamelen voorwerpen

Minpunten

• Vrij kort

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Valiant Hearts: The Great War, Xbox 360?