Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur componenten 5 december 2014

De nieuwste ssd's: Samsungs 850 Evo en de concurrentie

Transcend heeft voor zijn SSD370-serie een nieuwe controller gebruikt, die we niet vaak zien. De prestaties zijn redelijk, maar niet zo goed als highend-drives. De prijzen van de SSD370-drives maken dat echter goed. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
WaUnBoerNieKentNewbie 6 januari 2015

Transcend SSD370 512GB

Bij aanschaf heb ik de SSD370 van Transcend gelijk getest op snelheid (lees 570MB/s en schrijf 470MB/s). Doet precies wat ze beloven. Deze SSD laat mijn systeem opstarten binnen 15 seconden. Hij werd geleverd met een 2,5” naar 3,5” bracket. TOP!

Pluspunten

• Supersnel
  • Betrouwbaar
  • Goedkoop

Minpunten

• Beschikbaarheid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Transcend SSD370 512GB?