Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
nikonfotograaf 6 juni 2017

Lexar CF Card 1066x Professional UDMA7 128GB

Met 14bit raw lossless een supersnel kaartje voor Nikon D810. Ik schiet ongeveer 27 fotos in high-continous mode (5 fps) voordat de buffer vol zit en binnen tien seconden schrijft hij alles weg. Je krijgt er ook nog eens gratis lexar file recovery software bij twv 33 dollar.

Pluspunten

• snelste CF (1.0) kaartje op dit moment
  • gratis recovery software te downloaden met activatiecode

Minpunten

• relatief duur.

RobbieHifi 17 mei 2016

Lexar CF Card 1066x Professional UDMA7 32GB

Ik heb de kaart inmiddels alweer ruim een jaar. Gebruik deze icm de Nikon D810. Nooit problemen mee gehad en snel. Top kaart, misschien wat prijziger dan een aantal concurrenten maar deze zijn echt snel en betrouwbaar.

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid

Minpunten

• relatief hoge prijs

Soinar 8 januari 2016

Lexar CF Card 1066x Professional UDMA7 32GB

Inmiddels een jaar in gebruik en heeft me niet in de steek gelaten. Geen last van corupte files. Erg snel in de Canon EOS 7D Mark II en doet wat ie moet doen.

Pluspunten

• Erg snel
  • Betrouwbaar
  • Stabiel

Minpunten

• Prijs wat aan de hogekant

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lexar CF Card 1066x Professional UDMA7 16GB?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8