Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
mrc4nl 9 oktober 2014

Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB

Betrouwbaar kaartje met prima prestaties. tot heden geen nadelen kunnen vinden

Pluspunten

• komt opgegeven snelheden na.
  • levenslange garantie

Minpunten

• geen

TripleFlashbang 27 juli 2017 Product gekocht

Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB

Snelle kaart voor een goede prijs. Schrijfsnelheid wordt netjes gehaald en zeker de minimale 30MB/s. Hij gaat wat stroever in mijn camera en bleef eerste 2 keer zelfs hangen in de camera, ik denk door de niet gladde(dus stroeve) stikker. Nu blijft hij niet meer hangen, maar wel wat stroef.

Pluspunten

• Snel
  • Schrijfsnelheid

Minpunten

• Leessnelheid niet als geadverteerd +/- 80MB/s(nog steeds wel snel)
  • Dikte kaart/stroef

adsa 28 februari 2016

Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB

Voor nog geen 30 euro een super snelle kaart. Met snelheidstest kom ik op 62 mb/s schrijf snelheid. Lezen is rond 80 mb/s maar dat vind ik iets minder belangrijk. Icm met Nikon D7000 zorgt deze kaart dat de buffer van de camera sneller leeg gaat.

Pluspunten

• 62 MB/s wordt gehaald
  • prijs

Minpunten

• geen

HugoPeters 5 december 2015

Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB

Prachtig mooi kaartje. Zoals verwacht is de aangegeven snelheid natuurlijk wel echt een uiterst maximum die je hoogstwaarschijnlijk nooit daadwerkelijk tegen gaat komen. Desalniettemin doet het wat het belooft. 120 fps 1080p geen probleem. Wil je magic latern gebruiken? Kan wel, maar 64gb kaarten vereisen een kleine inspanning: https://www.youtube.com/watch?v=XEBSUUeoA4Y.

Pluspunten

• Lekker snel
  • Nette prijs

Minpunten

• 64gb of hoger hebben wat bijzonderheden ivm bestandsysteem

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet