Specificaties 32" • Full HD • LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
Anoniem: 439847Newbie 23 november 2014

Samsung UE32H5000AW Zwart

Bang for the Buck TV!! Zeer goede tv voor weinig geld.

Pluspunten

• Goede beeld kwaliteit
  • Veel opties voor het aanpassen van het beeld.
  • Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding (Bang For The Buck)
  • Omlijsting ziet er vrij aantrekkelijk uit (mooi design)
  • Gelukkig geen Smart TV optie, maar dat is mijn mening.
  • Makkelijk te gebruiken (gebruiksvriendelijk)
  • Geen USB 3.0 input, maar USB 2.0 werkt verder prima in combinatie met mijn externe harde schijven.

Minpunten

• Maar 2 hdmi aansluitingen (al heb ik zelf wel genoeg aan 2)

barrykonst 30 april 2015

Samsung UE40H5000AW Zwart

Voor deze prijs krijg je een televisie met een prima scherm en slank design. De besturing verloopt vloeiend en de afstandsbediening ligt fijn in de hand.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Slank design
  • Vloeiende bediening
  • Aantrekkelijke prijs

Minpunten

• Geen HDMI-CEC (Anylink+)

Inbrandgevoeligheid Score: 4

keesface 15 oktober 2015

Samsung UE32H5000AW Zwart

Uitstekende beeldkwaliteit en weinig fratsen, precies wat ik nodig had. Strak design, mooi dunne bezels. Grootste nadeel is wat mij betreft de ietwat wankele poot, maar als je de TV een keer ergens hebt staan of hangen merk je daar verder eigenlijk niks meer van.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Goed beeld
  • Geen overbodige troep
  • Goed en snel menu met de nodige opties
  • Vrij zuinig, heeft eco features

Minpunten

• Wankele poot

Lucasino 17 mei 2015

Samsung UE32H5000AW Zwart

Geweldige TV, kleuren spatten van het scherm af. Geen backlightbleeding te bekennen.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Geen backlight bleeding
  • Kleuren
  • Geen ghosting

Minpunten

• Bezel niet heel stevig
  • Speakers
  • Ontbreken 3,5mm jack ingang

HaTe 16 oktober 2014

Samsung UE32H5000AW Zwart

Het is een goede TV, qua beeldkwaliteit beter dan de LG 32LB56V, welke ik ook heb getest, zie de review. Het beeld is mooi uniform met zowel wit als zwart. Ik heb hem gekocht voor €279 en gebruik hem hoofdzakelijk als computer monitor. Uitgebreidere review komt wellicht nog

Pluspunten

• Uitstekende beeldkwaliteit
  • Kleuren zijn goed
  • Mat scherm
  • Erg dunne bezel
  • Zwart is heel zwart, maar dat komt ook door de backlight dimming volgens mij. Het verschilt een beetje en ik weet nog niet onder welke omstandigheden de backlight wel en niet aanstaat. Bij een 21:9 film zijn de randen wel lichtelijk te zien, maar als het beeld totaal zwart wordt is er niks te zien.
  • Snelle menyu's en veel in te stellen

Minpunten

• Erg wankele poot
  • Geluid matig, maar kan veel slechter
  • Afwerking kan beter, scherpe randjes bij de onderste rand

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE32H5000AW Zwart?