€ 34,94
Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 5 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
System 29 augustus 2018 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Goedkoop, maar zelfs dan niet zijn prijs waard.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Strak design

Minpunten

• holle klank
  • Middentonen zijn ondermaats
  • werkt op 5V, maar toch geen USB
  • beetje groot voor het geluid dat het maar produceert

Muziekweergave Score: 1
Film/gameweergave Score: 1
Basweergave Score: 2
Mid- en hoogweergave Score: 1

william1141 11 oktober 2014

Logitech Z200 Wit

ik heb de zwarte versie van dit maar dat zal natuurljik niks uitmaken

Pluspunten

• goed gebouwd (kan tegen een stoot)
  • flink luid
  • je kan een tweede apperaat aan sluiten

Minpunten

• je mist wel wat bass (maar het is wel goed voor klassieke muziek)
  • kabels zijn een klein beetje tekort (ac adapter)

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 2
Mid- en hoogweergave Score: 4

WoyBoy 12 november 2021 Product gekocht

Logitech Z200 Wit

Verrassend goed geluid. Kleur wit, valt lekker weg tegen mn witte bureau en witte muur. Handige draaiknop op de zijkant voor highs/lows. In mn dromen heeft ie ook een USB aansluiting (met ingebouwde geluidskaart), zodat ik m kan aansluiten op mn USB KVM switch tussen werklaptop en thuis PC.

• Geluidskwaliteit
  • Afwerking
  • Valt niet zo op (bij mij dan)

Minpunten

• Alsnog fysiek groot

Davi-D 10 juli 2021 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Slecht geluid! Geen bass en/of middentonen. Max volume is zeer laag. Deze speakers kosten niet de wereld maar voor hetzelfde geld kun je veel betere speakers vinden van een ander merk.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Geen bass
  • Geen middentonen
  • Goedkoop gemaakt
  • Slechte prijs/kwaliteit verhouding zelfs met de lage prijs

gangsterboy030 29 april 2021 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Nu staan ze er opzich wel grappig bij, maar dat is het wel. Vaak als ik reviews lees over "niet voor audio-fielen" denk ik wat een zeikerds, maar deze zijn ook voor een niet audio-fiel waarschijnlijk niet waar je naar op zoek bent. Bass vrijwel niet aanwezig tweeters vallen tegen.

Pluspunten

• Staan mooi
  • Relatief compact
  • Leuke uitstraling

Minpunten

• Klinken erg hol
  • de bass driver is vrijwel afwezig
  • Tweeters ondermaats

Default-tweaker 22 april 2021 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Heb deze speaker nu al jaren. Ze werken prima voor de prijs en zijn beter dan ingebouwd speakers van je monitor of laptop.

Pluspunten

Minpunten

• Er bij deze prijs altijd ruimt voor verbetering voor meer geld

inaba_nl 12 januari 2018 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Speakers zijn ok als je ervoor zit, maar niet als deze te veel van je oren af staan (gedraaid) Voor deze prijs best netjes, geen subwoofer nodig

• Klank
  • Toonregeling

Minpunten

• Klinken hol indien te ver van oren gedraaid
  • Speakerkabel niet te verlengen

Nickkert 21 september 2017 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Kwalitatief is het een product zoals ik het van Logitech mag verwachten. Ondanks dat dit product in het lagere segment valt, voelt het allemaal degelijk en is het geluid goed.

Pluspunten

• Goed geluid, ook op een lager volume.
  • Mooi vorm gegeven.
  • Formaat is goed. Niet te klein en niet te groot om alle aandacht op te eisen.

Minpunten

• Jammer van de witte accenten. Zilveren accenten hadden het product een luxere uitstraling gegeven.
  • 'Tone' is instelbaar, maar in de praktijk merk ik geen verschil.

peidur 31 augustus 2017 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Tijdens werk heb ik niet heel veel behoefte aan kwalitatief goed geluid en dan zijn deze budget speakers perfect. In een grotere ruimte geven ze voldoende volume. Alleen de bass is erg matig, het aansluiten van een bassbox is dan wel aan te raden als je dit op prijs stelt.

Pluspunten

• Strak design
  • Lange kabel tussen speakers

Minpunten

• Matige bass
  • Korte kabel naar pc

Destrux 21 juni 2017 Product gekocht

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Voor deze prijs een prima speakersetje. Had eerst de Z333 in bezit maar deze ging helaas kapot. Wilde eigenlijk niet al te veel meer uitgeven aan een nieuwe set en ben toen bij deze uitgekomen. Gebruik deze voor muziek en filmpjes en mijn Headset voor het spelen van games.

Pluspunten

• Prima helder geluid
  • Simpele bediening
  • Gemakkelijk te installeren
  • Strak design (ook in het wit)
  • Prijs / Kwaliteit

Minpunten

• Bass is matig
  • Kabels aan de korte kant

BobV 12 juni 2017

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

We hebben dit setje aangeschaft op kantoor om wat te testen. Setje ziet er prima uit en werkt ook redelijk (verwacht geen extreem goede prestaties), maar.. De onderste set membranen zijn alleen de membranen, en missen de daadwerkelijke drivers! Goede aankoop voor 20 euro, niet voor meer.

Pluspunten

• Geluid is acceptabel
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Maar twee echter drivers
  • Weinig kracht

Reaver 13 april 2017

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Leuke speakers voor een leuke prijs, helaas wel wat weinig bass.

Pluspunten

• Leuke uitstraling
  • Goed geluid

Minpunten

• Weinig bass

Luxicon 28 januari 2016

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Mooi design, vooral omdat ik een zwart / wit kast en hardware heb, past dit perfect. Voor de prijs is het een prima setje, maar krijgt geen 5 sterren, omdat de sound behoorlijk tegenvalt zonder eigen EQ toe te passen. Was voor mij € 20,- nieuw.

Pluspunten

• Geluid heel prima met EQ
  • Goedkoop
  • Mooi design
  • Behuizing goed in orde

Minpunten

• Geluid behoorlijk slecht zonder EQ

Quadradial 19 januari 2016

Logitech Z200 Zwart (EU-versie)

Mooie nette speakers. Mogelijkheid om headphones en mic door te lussen. Gaat hard zat.

Pluspunten

• Mooi en robuust design
  • Geluid kan hard zat
  • input en output mogelijkheid
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• korte kabels
  • weinig bass

Fleximex 17 december 2015

Logitech Z200 Wit

Uitstekende speakers. Voor 30 euro is het geluid goed en de speakers zien er mooi uit.

Pluspunten

• Prima geluid voor de prijs
  • Bass niet te zacht
  • Toon van het geluid aan te passen
  • Input voor bijvoorbeeld smartphones
  • Output voor headphones
  • Fijne volume draaiknop
  • Mooi uiterlijk
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Bass vrij oppervlakkig
  • Speaker cone is open

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech Z200 Wit?