LG 49LB870V Zwart

Specificaties 49" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - LG 55 LB870V met webOS: strak design dankzij luidsprekervoet

Bij de LB870V heeft LG de luidsprekers in de voet ondergebracht, wat de tv een apart uiterlijk geeft. Wij keken vooral of de met de hoge prijs gewekte verwachtingen worden waargemaakt.

88    23 feb '15

Videoreview - LG 55 LB870V met webOS Review - Strak design dankzij luidsprekervoet

Televisies worden alsmaar platter en onlangs konden we op de CES in Las Vegas zien dat deze trend zich voorlopig nog doorzet. Een probleem met de alsmaar platter wordende tv-behuizingen is de plaatsing van de luidsprekers. Voor het beste stereobeeld heb je...

10    23 feb '15

Heb jij ook een LG 49LB870V Zwart?