Specificaties 47" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - LG 670V 42"-televisie: de webOS-generatie is hier

Onlangs hebben we LG's webOS uitvoerig besproken. We bekeken dit besturingssysteem voor smart-tv's op een LG 42LB670V. Nu is het tijd om de rest van deze tv onder de loep te nemen.

75    16 mei '14

Videoreview - LG 42" LB670V

Onlangs bekeken we webOS. De televisie waarop we dit nieuwe besturingssysteem voor smart-tv's van LG bekeken, de LB670V, is het onderwerp van deze review. Deze televisie is verkrijgbaar in vier maten: 42, 47, 50 en 55 inch. Wij bekeken het kleinste model, dat...

10    16 mei '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
woumenNewbie 15 januari 2015

LG 47LB670V Zilver

Fantastische tv voor een betaalbare prijs. Prachtig beeld, mooie kleuren en zwart waarden. Webos is heel gebruiksvriendelijk en werkt vlot. Design en look is ronduit prachtig!

Pluspunten

• Beeld, zwart waarden en heel vloeiend.
  • Design.
  • Webos

Minpunten

• Reflectie van licht op het beeldscherm

Streup 28 juni 2014

LG 47LB670V Zilver

Mooie TV qua uiterlijk, beeldkwaliteit en mogelijkheden met een prima besturingssysteem (WebOS) wat bij mij vloeiend en snel werkt. Glimmend scherm kan overdag wat spiegelen. (Oordeel na eerste twee weken)

Pluspunten

• Mooi, strak uiterlijk
  • Goed scherp beeld
  • Veel instelmogelijkheden
  • WebOS werkt goed, snel, en makkelijk
  • 3D functionaliteit werkt erg goed.
  • Werkt goed ism Logitech Harmony Touch
  • Geluid is synchroon na aansluiten aan receiver via S/PDIF
  • Goede prijs/kwalieit verhouding (aanschafprijs 699)

Minpunten

• Helderheid scherm kan beter
  • Draden kunnen niet mooi weggewerkt worden door vormgeving poten
  • Glimmend scherm: bij zonlicht weerspiegeling
  • Om gebruik te kunnen maken van Smart-functies via internet moet je LG toestemming geven om mee te kijken met je acties.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 47LB670V Zilver?