sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Lenovo Essential B5400 (MB82GMH)

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 500GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Lenovo Essential B5400: Stevige laptop met mat scherm

Lenovo's Essential B5400-serie bestaat uit goedkope laptops met een strak, zakelijk uiterlijk en een mat scherm. Tweakers keek hoeveel waar de B5400 biedt voor je geld.

43    18 mei '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
josvlaar 24 april 2014

Lenovo Essential B5400 (MB82GMH)

Pluspunten

• Leuke specs, leuke prijs.

Minpunten

• Geen eigen (snellere) WLAN kaart in te bouwen door WLAN Whitelisting: koop maar een nieuwe laptop.

TokoDude 12 juli 2014

Lenovo Essential B5400 (MB82GMH)

Prima laptop voor aller daagse dingen

Pluspunten

• Goeie kwaliteit voor een lage prijs

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Essential B5400 (MB82GMH)?