×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties 14" (1600x900), 128GB (ssd) - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
FeliNewbie 24 november 2014

Lenovo ThinkPad X1 Carbon (20A7003TMH)

Heb lang getwijfeld, maar ben erg blij dat ik deze heb gekocht. Heb hem nu ongeveer een half jaar. Batterijduur is 10 uur en hij is erg licht (dus niet erg om iedere dag mee te sjouwen). Het "nieuwe" toetsenbord is even wennen, maar werkt erg fijn.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • SSD snel (start binnen paar seconden op)
  • Erg lichte laptop

Minpunten

• Mis een card-reader, zit wel in sommige andere laptops van deze grootte

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad X1 Carbon (20A7003TMH)?