Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
fvdberg 21 juli 2015

Trust Adapter Primo 90W

Omdat de voeding van mijn Dell E5430 een defecte draad had moest ik snel een andere hebben. ik heb dus zaterdag avond bij de Mediamarkt een Trust Primo 90 watt adapter gehaald omdat dit de enige was die de Dell zei te ondersteunen....

Pluspunten

• voelt robuust aan
  • maakt geen hoog geluid zoals de originele travel adapter
  • lang snoer

Minpunten

• geen verwisselbare stroomkabel
  • hoogglans dus gevoelig voor vette vingers
  • powerled is erg fel

psi 14 februari 2018 Product gekocht

Trust Adapter Primo 90W

Voor weinig geld een goede adapter die je met haast iedere laptop kan gebruiken. Als de aansluiting voor jou laptop er toevallig niet bij zit, kan je die altijd gratis nabestellen bij de fabrikant (of €5 betalen als je een reserve wilt).

Pluspunten

• 3 verschillende ampérestanden
  • Bijgeleverde kopjes passen op de meeste laptops
  • Wordt niet snel warm
  • Makkelijk kopjes nabestellen
  • Lang snoer

Minpunten

• Felle stroomindicator
  • Glanzende bovenkant, wordt snel vies

de swag-piraatNewbie 4 maart 2016

Trust Adapter Primo 90W

Dit was een mooie adapter, ik had hem gekocht bij Art & Craft wat qua service een uitstekende winkel is. Je kan aan de zijkant makkelijk de hoeveelheid watt veranderen en de lader/contactjes zijn van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Vrij veel keuze
  • Verder niks op aan te merken

Minpunten

• Zat helaas geen S kop bij
  • Beetje aan prijzige kant, maar valt mee te leven.

boisNewbie 23 januari 2015

Trust Adapter Primo 90W

Prima extra of vervangende laptopvoeding. Werkt prima op mijn Toshiba. Ik was vantevoren bang dat de spanningskeuzeschakelaar makkelijk op een andere spanning kan worden gezet als je'm in een tas doet of met het oppakken, maar dat is niet zo. Dat is goed afgewerkt.

Pluspunten

• Flexibel inzetbaar
  • Stevig maximaal vermogen
  • Enigzins compact
  • Spanningschakelaar voelt robuust en betrouwbaar aan
  • Veel bijpassende, robuuste verloopstekkers
  • Goede afwerking

Minpunten

• Had nog een slagje kleiner gemogen
  • Powerled vind ik irritant fel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Trust Adapter Primo 90W?