Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB - Reviews

Specificaties 32GB SDHC • 0,548 per GB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Tjiwa 3 maart 2016

Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB

Beste prijs/kwaliteit high speed SDHC kaart op de markt!

Pluspunten

• Snelheid van 80MB/s Write en 90MB/s Read
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• Niet het meest mooie etiket

I_Alone 10 augustus 2016

Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB

Heb twee van deze kaartjes gekocht voor mijn Nikon D750 omdat ze volgens reviews snel zijn. Helaas krijg ik zowel bij fotograferen en filmen zeer regelmatig (minimaal 1 in 100 opnamen) corrupte files. Voor mijn toepassing dus niet geschikt. Jammer want ze zijn wel goedkoop en snel.

• Snelheid

Minpunten

• Niet goed compatible met D750

Stranger__NL 22 juni 2016

Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB

Snelle goedkope kaart. schiet er reeds een half jaar mee. Geen problemen ondervonden. Heb er 5.

Pluspunten

• 4k filmen (exfat geformateerd)
  • 45mb/s schrijfsnelheid
  • goedkoop

Minpunten

• Etiket is slecht beschrijfbaar.

Eftegarie 22 augustus 2015

Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB

Zelden ben ik zo tevreden geweest met een SD kaartje. Ik gebruik het SD kaartje om mijn muziek albums op te beheren. Mapjes in de juiste categorieen verplaatsen. Hele FLAC libraries naar MP3 converteren enzovoort. Ronduit zeer tevreden met het kaartje ook vanwege de prijs.

Pluspunten

• SNEL volgens as ssd 87mb/s lezen en 77 mb/s schrijven, Kingston belooft 90mb/s lezen en 80 mb/s schrijven. Fair enough! (test gewoon in mijn gloednieuwe notebookje dell xps 13 met core i5 en ingebouwde kaartlezer)
  • GOEDKOOP 17 euro voor 32 GB ik heb nog nooit zo weinig betaald voor zoveel opslag laat staan zo'n hoge snelheid
  • GROOTTE 32GB is een mooi sweet spot formaat en prijspositionering
  • BETROUWBAAR tot dusver daarom nog een stabiliteit & betrouwbaarheids beoordeling aangegeven (memo: zolang hier niets staat gebruik ik de kaart dagelijks zonder problemen! mocht er probleem zijn komt dit gelijk op deze review onder nadelen)

Minpunten

• Geen enkele

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB?