Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
RadioGnome1971 18 juli 2013

Adobe Photoshop Lightroom 5 (Frans)

Pluspunten

• Lightroom blijft bij mijn weten het beste pakket om je foto's te ordenen met 'tags', 'flags', 'ratings' en 'metadata'.
  • Lange ondersteuning van de non-destructive edits (oudste foto bewerkt in 2007)
  • Nieuwe features werken, voor Adobe, verrassend goed.
  • Door de constante verbeteringen in de RAW-bewerkings software (ruis reductie e.d., verbeteringen van de algoritmen in het algemeen) kan ik steeds langer door met mijn oude apparatuur (laptop en kamera).
  • Update naar 5.2 heeft heel veel verbeterd.

Minpunten

• Veel kleine bugjes welke allen sporadisch voor komen (verkeerde cursor, niet reageren op toetsaanslag, redraw niet goed).
  • Weinig nieuwe features voor een betaalde, hele versie update.
  • De laptop (en met name de grafische kaart) heeft het soms zwaar zonder duidelijke reden op dat moment. @Adobe: Misschien nog eens de profiler er overheen gooien?
  • Ik vond de stijl van Adobe's iconen en splash-screens altijd mooi, maar het spash-screen van Lightroom5 lijkt naar mijn bescheiden mening nergens op. Alsof er twee door elkaar geplakt zijn en ze geen keuze hebben gemaakt.

Stabiliteit Score: 3
Systeemeisen Score: 4
Gebruiksvriendelijkheid Score: 5

justo 16 februari 2015

Adobe Photoshop Lightroom 5 (Nederlands)

Na maanden aan de slag met lr5 geraak ik er nog niet goed uit.Zeer vervelend is het systeem met de catalogus.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • printen

Minpunten

• niet zo een voudig als photoshop
  • veel instellingen die op hetzelfde neerkomen

Stabiliteit Score: 2
Systeemeisen Score: 3
Gebruiksvriendelijkheid Score: 3

Streup 6 maart 2014

Stabiliteit Score: 5
Systeemeisen Score: 4
Gebruiksvriendelijkheid Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Adobe Photoshop Lightroom 5 (Duits)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht