Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
WCA 1 januari 2014 Product gekocht

Logitech UE 6000 (Zwart)

Prachtig product, goed geluid, maar is wel stukgegaan na een val van 1 meter hoog.

Pluspunten

• Geluid is helder met een mooie bas
  • Redelijke bouwkwaliteit
  • Afneembare kabel
  • Remote

Minpunten

• (Originele) Prijs
  • Overleeft een val van 1 meter niet

MightyPenguin 28 januari 2016

Logitech UE 6000 (Zwart)

Prima koptelefoon voor de prijs (€75). Erg comfortabel, zelfs met een bril op, maar na 15/20 minuten begingen de zacht plastic kussentjes toch wat te drukken. Dit is de schuld van mijn bril, voor niet-brildragers is deze perfect. Brildragers zou ik adviseren naar iets te zoeken met zachte padding.

Pluspunten

• Scherp geluid
  • Oorverdovend volume mogelijk
  • Prijs/kwaliteit ruim in orde

Minpunten

• Voelt slapjes/onstevig
  • Batterijen voor ANC storend(gewichtsverdeling)

Fr12koen 30 april 2016

Logitech UE 6000 (Zwart)

goede koptelefoon, de noice canceling zou ik eerder een bass boost noemen want t filtert naar mijn idee niet echt iets van omgevingsgeluid weg, wel is de audio erg goed vind ik en sluit hij erg goed af. wel een minpunt is dat de mic niet werk op ps4

Pluspunten

• geluid
  • mic
  • opbergtasje
  • design

Minpunten

• mic niet werkend op ps4
  • 'noisce canceling'

Welja 24 januari 2014

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech UE 6000 (Blauw, Wit, Zwart)?