sluiten

Naar het onderzoek

Specificaties 3GB GDDR5 • DVI-I, HDMI, 2x m-DP - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - R9 280X: videokaarten strijden in de subtop - update

In oktober bracht AMD de nieuwe R9-serie uit, met de 280X als de op dat moment snelste kaart. Tweakers testte vier van die kaarten en keek welke van de vier de interessantste is.

105    11 dec '13

Review - AMD Volcanic Islands: R9 280X en 270X getest

AMD presenteerde eind september zijn nieuwe videokaarten in de R7 en R9 serie. Tweakers gaat in op de architectuur en de features van de nieuwe videokaarten.

148    8 okt '13

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
RMvanDijk 10 december 2015

MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB Battlefield 4 Edition

De kaart wordt bij een loadtest wel erg warm (klokt terug door hoge temperatuur) Ben wel tevreden over de verdere prestaties van een enkele kaart, maar heb door de hoge temp nog geen crossfire geprobeerd. De miniDP-naar-DP adapter is slecht, dan kan 4k slechts op 30 HZ weergegeven worden

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Draait meestal niet op 100%

Minpunten

• Displayport adapter slecht
  • Wordt heel warm bij loadtest
  • Lawaaiig

AlphaLeader013 22 november 2015

MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB Battlefield 4 Edition

Heb deze kaart 2e hands overgekocht van een medetweaker zodat ik 'm in crossfire kon draaien met de 280x die ik al had. Fantastische kaart 2e hands vind je 'm al voor 150 euro!

Pluspunten

• stil
  • prijs/qwaliteit verhouding
  • gratis Battlefield 4 erbij

Minpunten

• 8&6 pin connectoren zitten raar en zijn lastig los te koppelen

Low-Tech 28 maart 2014

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB Battlefield 4 Edition?