XFX Radeon R7 260X 1GB Core Edition

Specificaties Max. 1,075GHz • GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Kalis 27 augustus 2014

XFX Radeon R7 260X 1GB Core Edition

De XFX Radeon R7 260X 1GB Core Edition is een Mid-Range videokaart waarmee je goed kunt gamen op een enkele 1080p monitor.

Pluspunten

• Veel waar voor je geld.
  • Nieuwste games prima speelbaar op Medium/High.

Minpunten

• Single fan is lawaaiig bij hogere rpm's.

Drivers en compatibiliteit Score: 5

AlphaLeader013 13 januari 2017

XFX Radeon R7 260X 1GB Core Edition

Het is een krachtig en klein videokaartje dat moderne games zeer redelijk aan kan. Koeling is goed, maar had nog beter gekunt. De fan op maximum stand is wel zeer luid. Ik heb er moderne games als the Witcher op 1080p low settings 30fps kunnen spelen.

Pluspunten

• Small formfactor
  • performance
  • AMD-Drivers
  • triple monitor ondersteuning

Minpunten

• 1Gb aan VRAM i.p.v. 2Gb van andere modellen
  • De 1Gb kan limiterend zijn bij nieuwere games.

Meowzen 10 maart 2015

XFX Radeon R7 260X 1GB Core Edition

Bol.com verkocht deze kaart voor 65 euro. Voor dat geld kon ik geen betere kaart vinden. Ik plan geen crossfire, multiple monitor setup of 4k monitor te gebruiken dus deze kaart is ideaal voor mij. Vanwege mijn eigen ervaringen en prijs/kwaliteit geef ik 4 sterren.

Pluspunten

• Bang for Buck
  • Klein
  • Koel

Minpunten

• Lawaai bij intensief gebruik (Idle is ok)
  • Reviews on Newegg.com
  • Prijsstijging
  • Geen crossfire

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XFX Radeon R7 260X 1GB Core Edition?