Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
higath 22 oktober 2014

JBL Synchros S700 (Grijs, Zwart)

Ik zocht een over-ear headphone die stevig was om elke dag naar mijn werk mee te nemen en comfortabel genoeg was om minimaal 8 uur per dag te dragen. Ik zou dezelfde nogmaals kopen als ik opnieuw moest kiezen!

Pluspunten

• Goed geluid maar Live stage DPS maakt het af
  • Solide!
  • comfortabel, voor mij. Gelezen dat andere met een kleiner hoofd er wel last van krijgen.

Minpunten

• Pasvorm niet voor iedereen (ondanks de verstelbare hoogte)

Gbobson 20 juli 2014

JBL Synchros S700 (Grijs, Wit)

Je krijgt zeker waard voor je geld ook al is het snoer wat aan de korte kant. Deze zou je kunnen vervangen omdat het een los snoer is.

Pluspunten

• Stevige koptelefoon/ Geen gebruik van slap plastic maar veel aluminium/ In grote verstelbaar/ JBL Livestage verbeterd het geluid aanzienelijk als je hem aan zet maar ook als het uit staat is het geluid heel helder./ Batterij gaat lang mee/ apart snoer voor Apple en Android zodat de apple commands ook werken/ mooi hoesje er bij

Minpunten

• Misschien wat aan de dure kant maar het is het zeker waard/ snoer is aardig kort.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een JBL Synchros S700 (Grijs, Wit)?