Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
theocm 31 december 2014

AKG K935 (Wit)

Geluidstechnisch een goede headphone.

Pluspunten

• Voortreffelijke geluidskwaliteit
  • Lekker licht
  • Draagt comfortabel

Minpunten

• Geen verdere afstelmogelijkheden behalve het volume

Paul KentieNewbie 30 juli 2017

AKG K935 (Wit) (Product gekocht)

We zochten een koptelefoon zonder Bluetooth. Zonder de storingen en verlies aan geluidskwaliteit die daarbij soms toch optreden. Zorgeloos luisteren dus met een meer dan uitstekende geluidskwaliteit. En... toch voor een aantrekkelijke prijs. Prima aankoop dus.

Pluspunten

• Goede ergonomie
  • Mooi uiterlijk
  • Compact qua opslag.

Minpunten

• Naar ik hoor, wat zwakkere constructie. Nog niet gemerkt

Josha2000Newbie 26 juli 2017

AKG K935 (Wit) (Product gekocht)

Ik ben zeer tevreden met de koptelefoon, hij mag dan wel geen Bluetooth hebben, maar doordat het geluid via het externe medium doorgegeven wordt is de kwaliteit erg hoog. Een milde bass maar ik vind Electronic dubstep er vooral goed op over komen. Hij zit ook voor langdurige luistersessies goed.

Pluspunten

• Over ear
  • Zuivere geluidskwaliteit
  • Losgekoppeld van een snoer
  • Stevig, maar toch flexibel
  • Makkelijk op te laden

Minpunten

• Een milde bass
  • Niet makkelijk mee te nemen
  • Forse prijs

rsdevrijNewbie 25 juli 2017

AKG K935 (Wit) (Product gekocht)

Een prima draadloos systeem voor het hoofd even aansluiten en draadloos genieten van het geluid

Pluspunten

• Prima geluid
  • aansluit gemak
  • comfort

Minpunten

• harder en zachter knop

HerHeiNewbie 9 juni 2017

AKG K935 (Wit)

Hier hetzelfde probleem. 2014 gekocht, drie jaar vrijwel niet gebruikt. Bij heringebruikname brak het hoofdstuk op 3 plaatsen. Harman gemaild en verwezen naar deze (mogelijke) productiefout maar geen medewerking en onbeschofte behandeling. Fijne koptelefoon, maar met een kostbaar risico. Als 'ie kapot gaat, betaal je (na je garantie) de hoofdprijs.

Pluspunten

• fijn draagbaar

Minpunten

• zeer kwetsbaar
  • onbeschofte/geen service van helpdesk

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AKG K935 (Wit)?