Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Centelte 28 juni 2015

Sharkoon 1337 Gaming Mat L

Zeer goede muismat voor een scherpe prijs. Het design is heel strak, de muismat is geleverd in een degelijke hoes en de muismat gaat niet snel kapot (kan ik de wasmachine).

Pluspunten

• Hoge kwaliteit (je merkt duidelijk een verschil met de ~2 euro muismatten)
  • Goedkoop
  • Fijn vormaat met de juiste verhoudingen
  • Strak design (comploot zwart met een wit logo)
  • Kan in de wasmachine
  • De muismat is erg dun (1.4 mm)
  • Zeer degelijke verpakking (plastic zakje, kartonnen hoes, plastic omhulsel)

Minpunten

• Trekt stof aan (doen helaas alle stoffen muistmatten)
  • Wat minieme beschadigingen aan de rand van de mat (misschien door de wasmachine)

Tyrian 6 augustus 2019 Product gekocht

Sharkoon 1337 Gaming Mat XL

Grote muismat met prima prestaties voor een goede prijs. Rubberen onderzijde zorg ervoor dat de mat niet gaat schuiven.

Pluspunten

• Grote muismat
  • Prima prestaties
  • Goede prijs

Minpunten

• Randen niet versterkt, waardoor de toplaag op termijn zou kunnen los gana laten.

K de Boer 29 april 2019 Product gekocht

Sharkoon 1337 Gaming Mat L

Prima muismat voor de basis gamer. Ik was op zoek naar een goedkope muismat met deze afmetingen. Perfect voor mij.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen(tot nu toe)

jaimeeus 11 februari 2019 Product gekocht

Sharkoon 1337 Gaming Mat XXL

Voor de prijs weinig op aan te merken. Valt niet op door de volledige zwarte kleur en is prettig in gebruik. De randen zijn wat rafelig.

• Kwaliteit
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Randen zijn mwah

ezrapeet 25 september 2018 Product gekocht

Sharkoon 1337 Gaming Mat XXL

op amazon koop je deze zonder logo voor iets goedkoper haha

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• logo

Littlebigsultan 5 januari 2016

Sharkoon 1337 Gaming Mat XL

Super goeie muismat voor de prijs heel groot genoeg ruimte om rond te gaan met me muis ookal doe ik dat niet veel. Witte soort "vlekken" door gebruiken en gaan niet weg

Pluspunten

• Glijd Fantastisch
  • Groot
  • Flexibel
  • Muismat zelf blijft op zijn plek

Minpunten

• Witte "vlekken" als je er overheen wrijft

Terrestraeon 26 augustus 2015

Sharkoon 1337 Gaming Mat L

Na een miskoop met de naam "Roccat Sota" (trok krom, verkleurde, kreeg bobbeltjes,...) had ik mijn buik vol van de dure "gaming"-marketingpraat. Terug naar een betrouwbare, simpele, goedkope, stoffen muismat. Sharkoon biedt met de 1337 precies dat. Een no-nonsense muismat dat voor ieder doelpubliek ideaal is.

Pluspunten

• Voelt zacht en warm
  • Slipt niet / ligt stevig
  • Verfijnd gemaakt (2 à 3mm dun)
  • Neutraal (gewoon zwart, onopvallend logo)
  • Goedkoop

Minpunten

• Randen zijn simpelweg afgesneden, fijne omboording had gemogen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sharkoon 1337 Gaming Mat L?