Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Riesch 22 juli 2014

Supermicro SuperChassis 510T-203B

Klein, stil, hot swap bays en goede bouwkwaliteit. Dit alles voor een naar mijn mening schappelijke prijs.

Pluspunten

• Stevige 19" 1U chassis. Fans blijven tot nu toe stil genoeg om niet op te vallen.
  • Vergeleken met een vorige Supermicro chassis die ik gebruikt heb (CSE-502L-200B) is deze gemaakt van dikker staal.

Minpunten

• 1e hotswap bay is erg slecht los te krijgen, deze hoop ik niet vaak nodig te hebben dus hiermee is goed te leven.

Kwaliteit voeding Score: 4
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Supermicro SuperChassis 510T-203B?