Specificaties GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
peter123 17 juni 2015

Gigabyte GV-R9270OC-2GD

Wil je alle spelletjes kunnen spelen, maar niet de hoofdprijs betalen, dan is de R9 270 een goede keuze. De R9 270 heeft een goede prijs / prestatie verhouding. Vanwege de luidruchtige koeler zou ik echter niet voor deze Gigabyte kiezen. Club3D en MSI monteren betere koelers.

Pluspunten

• Goede prestaties
  • Wordt niet warm

Minpunten

• Luidruchtige koeler
  • Erg lange printplaat
  • 2 x 6 pins aansluiting

Drivers en compatibiliteit Score: 3
marinusvdmeulen 28 mei 2015

Gigabyte GV-R9270OC-2GD

Erg fijne, stille kaart! Speelt nog bijzonder veel games super soepel en dat voor een zacht prijsje! Bijvoorbeeld Far Cry 4 speel ik op ultra 1080p met minimaal 60fps. Helaas is mijn fan gaan ratelen, maar gigabyte heeft niet moeilijk gedaan en mijn fan is gewoon vervangen!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • bijzonder veel performance voor die prijs

Minpunten

• Fan na anderhalf jaar versleten
  • verzakt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GV-R9270OC-2GD?