Middle Earth: Shadow of Mordor, Xbox 360 - Reviews

Review door de redactie

Review - Middle-Earth: Shadow of Mordor

Met Shadow of Mordor verschijnt er eindelijk weer eens een goede game binnen het Lord of the Rings-universum. In veel opzichten lijkt hij op de Assassin's Creed-games van Ubisoft.

150    12 okt '14

Preview - Middle-Earth: Shadow of Mordor

Middle-Earth: Shadow of Mordor wordt vaak vergeleken met Assassin's Creed. Ergens is dat terecht, maar de games verschillen op een aantal punten ook flink van elkaar.

41    21 jun '14

Videopreview - Middle-Earth: Shadow of Mordor

Middle-Earth: Shadow of Mordor wordt een grote game. Dat blijkt wel, want op de E3 slaagde Warner Bros. er in een volledige presentatie van een half uur te vullen met 'slechts' het Nemesis System. Dit systeem stuurt alle vijanden in het spel aan en laat ze met...

6    21 jun '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Tukkerrandy 23 februari 2015

Middle Earth: Shadow of Mordor, PlayStation 4

De setting vond ik als LotR fan natuurlijk schitterend, het vechtsysteem werkt geweldig en het nemesis gebeuren is ook een leuke toevoeging. Daarentegen vond ik de storyline van de originele versie (zonder DLC's) redelijk kort en op een gegeven moment is het een erg repetitieve game. Desalniettemin een geweldige game!

Pluspunten

• Goed werkend vechtsysteem met brute afslachtingen
  • Nemesis systeem
  • De gehele setting (Omgeving, enemies etc)

Minpunten

• Storyline (zonder DLC's) niet erg lang
  • Op een gegeven moment repetitief

Ericdepeer 13 januari 2015

Middle Earth: Shadow of Mordor, PlayStation 4

Deze game vond ik zo verrassend en kwam voor mij eerlijk gezegd uit het niets. Toen de game uit kwam heb ik een aantal reviews gelezen en ben daardoor enthousiast geworden. Ik denk dat een hele boel mensen deze game wel tof gaan vinden. En terecht!!

Pluspunten

• Strakke en snelle gameplay
  • Ziet er grafisch strak uit
  • Nemesis systeem is erg vermakelijk

Minpunten

• Als ik dan toch wat moet noemen. Als RPG fan had ik wat meer character customization gewild

wildewouter 27 november 2014

Middle Earth: Shadow of Mordor, PlayStation 4

Toffe game. Voelt aan als de Batman Arkham serie alleen dan gesitueerd in Mordor. Vloeiende combat en leuk verhaal. Ook het Nemesis systeem is erg tof. Je komt regelmatig Uruk captains tegen die je al eerder bent tegengekomen en daaruit volgen leuke interacties.

Pluspunten

• Goed uitgewerkt vechtsysteem
  • Nemesis systeem
  • Mordor en 3d modellen zien er gelikt uit

Minpunten

• In het begin voelt het alsof je te snel in het diepe wordt gegooid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Middle Earth: Shadow of Mordor, Xbox 360?