Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
pweide 10 augustus 2015

Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse

Hele fijne muis, geeft je de "verticale muis" houding. Deze muis is ook best wel groot, ik heb grote handen, (middelvingertotpols20cm) en kan deze muis prima gebruiken. Door de grootte van de USB dongle, kwam ik er vaak tegenaan door het gebruik met laptop, deze is bij mij kapot gegaan.

Pluspunten

• Groot
  • Glijdt heel makkelijk over oppervlaktes heen.
  • Muis is voor een niet gaming muis gped precies
  • Windows toets voor snelle start menu toegang

Minpunten

• Groot
  • USB Dongle aan de grote kant
  • Door de glans vlekt het makkelijk
  • Het rubberen anti slipdeel voelt soms wat plakkerig aan

Bas_f 14 juni 2014

Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse

Fijne en mooie muis die prettig in de hand ligt. Het rubber aan de linker en rechterkant is na maanden aangetast door mijn huid, waardoor het er niet meer uitziet. Dankzij de goede kwaliteit ga ik 'm binnenkort toch vervangen voor dezelfde.

Pluspunten

• Heerlijke vorm
  • Uniek design

Minpunten

• Rubber tast aan
  • Windows-knop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse?