Specificaties 1GB GDDR5 • DVI-D, HDMI, VGA - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Sapphire R7 240 1GB GDDR5 Boost. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

3x Radeon R7 240 review: MSI vs. Sapphire vs. XFX

In deze review zetten we drie instap Radeon R7 240 videokaarten van MSI, Sapphire en XFX tegenover elkaar. We bepalen waar je een R7 240 voor kunt gebruiken en welke de beste keuze is.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
John Stopman 23 oktober 2016

Sapphire R7 240 1GB GDDR5 Boost

Goede kaart voor een nieuw te bouwen HTPC of als vervanger voor een iGP in een oude(re) PC die géén 720p en/of 1080p ondersteund. Games (DX9/10) zullen op deze kaart redelijk (1080p->Medium/High) tot [zeer] goed (720p->High/Ultra) lopen. Dusch: prima kaart! :-)

Pluspunten

• Zuinig (30W)
  • GDDR5 @ 4.6Ghz = 73.6GB/s
  • Neemt slechts 1 slot in beslag
  • Een 300W voeding is genoeg
  • Licht overklocken (GPU: 730->800Mhz en RAM: 4.6->5Ghz = 80GB/s) is mogelijk

Minpunten

• Waarom moet ik dit verplicht invullen als er geen noemenswaardige minpunten zijn?? :-D
  • Zie hierboven :-/
  • xD

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sapphire R7 240 1GB GDDR5 Boost?