Corsair RM850 - Reviews

Specificaties 850W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - De zeven populairste voedingen van 550W getest

In deze eerste round-up van voedingen met onze eigen load-tester hebben we zeven voedingen geselecteerd om die het vuur aan de schenen te leggen. We hebben gekozen voor voedingen van 550W.

102    27 mrt '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
TobiasHD_ 13 juni 2018 Product gekocht

Corsair RM850

Deze voeding al sinds 2014 in meerdere van mijn PC's gezeten. Werkt nog altijd top. Heeft tot nu toe nooit problemen vertoont, en denk dat hij nog wel een build of één a twee mee kan hierna. Top product

Pluspunten

• Durabillity
  • Modulair

Minpunten

• Groot
  • Zwaar

Retaliator 10 juni 2018 Product gekocht

Corsair RM850

Robuuste voeding met stille fan. Kabels zijn plat en niet voorzien van sleaves. Ziet er netjes uit, maar mijn voorkeur gaat naar gesleavede kabels. Niks op aan te merken verder. Veel aansluitmogelijkheden, stabiel en een flinke output.

Pluspunten

• Goede performance
  • Stabiel
  • Goed gebouwd
  • Veel aansluitmogelijkheden en kabels meegeleverd
  • Stil en koel (niet semi-passief)

Minpunten

• Deze voeding beschikt over platte bandkabels ipv gesleavede kabels. Ik vind dit persoonlijk minder mooi al is de kwaliteit goed.

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 5
RZandvoort 27 januari 2016

Corsair RM850

Goede stabiele voeding. Heeft een Zero-RPM fan mode, waardoor de fan uit gaat wanneer deze niet nodig is.

Pluspunten

• Volledig modulair
  • Stil
  • Looks
  • Stabiel

Minpunten

• Lengte

Rickyvdhorst 27 september 2015

Corsair RM850

Een prima voeding voor een pc die net wat meer vraagt

Pluspunten

• Stil
  • Veel ingangen
  • Stabiel/stevig

Minpunten

• Word soms erg warm

sjwbos 26 januari 2015

Corsair RM850

Prima voeding. Lekker stil en geeft zeer stabiele voeding. Erin gezet als downgrade van mijn Antec TruePower Quattro 1000, zeker in geluid is veel verschil. Hoor deze voeding niet boven mijn overige onderdelen uit.

Pluspunten

• Stil
  • Veel aansluitingen
  • Volledig modulair
  • Lange garantietermijn
  • Stabiel

Minpunten

• Krasgevoelig

nilesmiles 23 augustus 2014

Corsair RM850

Bij mij is de voeding stuk gegaan, werd er heet voor dat de ventilator aansloeg. Voeding opgestuurd naar Corsair en op de dag dat ze mijn voeding hadden ontvangen kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd. Totaal 4 dagen zonder voeding gezeten. De service van Corsair is super.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• kan warm worden

LarsvUlden 9 juli 2014

Corsair RM850

Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Mooie kabels alles helemaal prima alleen jammer van het oranje kleuren thema. Heb zelf namenlijk in mijn computer een rood kleurenthema.

Pluspunten

• Zeer stil
  • 80+ Gold rated
  • Goeie sleeved kabels
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• Oranje kleuren thema

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Jacco011 4 maart 2014

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair RM850?