1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
fuzzyeyebrows1 1 februari 2015

Belkin MIXIT↑ Lightning to USB ChargeSync Cable 1,2 meter Zwart

Nadat mijn officiŽle Apple kabel kapot is gegaan en na drie namaak kabels heb ik deze maar eens aangeschaft. De kabel is best duur, maar dat zijn alle officiŽle kabels. Hij is wat stijver, maar dat maakt 'm ook wat steviger en kwalitatief beter. Ook 20cm langer dan de officiŽle.

Pluspunten

• Voelt kwalitatief beter en robuuster
  • 20 cm extra t.o.v. die van Apple

Minpunten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Belkin MIXIT↑ Lightning to USB ChargeSync Cable 1,2 meter Wit?