Specificaties 64GB microSDXC • €0,199 per GB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Bobbert 28 november 2016

Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB

Kaartje gebruikt in mijn Samsung Note 3, puur als opslag van muziek, films en foto's, er werd dus niet actief op geschreven. In januari 2016 geïnstalleerd, en in oktober kwam ik er achter dat er niks meer bijgeschreven kon worden, ook formatteren lukt niet meer.

Pluspunten

• Lage prijs

Minpunten

• Betrouwbaarheid

Lambo LP670 SV 20 april 2016

Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB

Simpel kaartje tegen een goede prijs. Getest in een Samsung S5 met als resultaat 36,2 MB/s Read en 21,8 MB/s Write. Voornaamste reden om over te schakelen is de hogere schrijfsnelheid en capaciteit. Voor het geld heb een snel kaartje, nog sneller is de meerprijs niet waard.

Pluspunten

• Schrijfsnelheid
  • Prijs/GB
  • No Nonses

Minpunten

• Geen ondersteuning voor U3 standaard

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB?