Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Evo-lution 10 februari 2017

Corsair Raptor M30

Ik heb deze muis nu bijna twee weken en ik ben zeer tevreden. Als je geen high tech spul zoekt, maar gewoon een lekkere simpele muis voor grote handen nodig hebt, zoek dan niet verder.

Pluspunten

• Gemakkelijk DPI aanpassen.
  • Ligt goed in de hand.
  • Reactie snelheid is voldoende.
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Minpunten

• Het ontwerp is degelijk, maar niet robuust.
  • Beetje te standaard voor een Corsair muis.

ManIkWeet 8 januari 2017

Corsair Raptor M30

In theorie een leuke muis, zeker voor de prijs. In de praktijk een waardeloos stuk plastic, in mijn geval trilt de muis regelmatig waardoor ik niet precies kan klikken wat ik wil. Terugsturen heeft geen zin, de verzendkosten zijn het niet waard.

Pluspunten

• Goed voelende linker/rechter knoppen
  • Goedkoop
  • Hoge DPI
  • Extra glidepads in de doos
  • Rubbergrip

Minpunten

• Vreselijke duimknoppen
  • Sensor trilt/stottert constant - muis is dus nutteloos
  • Blijkbaar gaat het scrolwiel kapot na 2 maanden
  • DPI opnieuw instellen als pc uit gaat
  • Keiharde kabel
  • Glimmend stuk rood plastic aan de bovenkant

govie 4 december 2016

Corsair Raptor M30

Mijn hand vanaf eerste rimpel bij de pols tot eind vingertop +/-19cm lang en vorige muis logitech mx518. Het verschil in muisgrootte is na 1 dag al duidelijk, mijn muishand moet een andere houding aannemen. Ik kan nog niet oordelen of dit positief is, ik zal binnenkort de review updaten.

Pluspunten

• Gebouwd voor grote kolenscheppen
  • Knoppenmateriaal is highend, dat voel je echt
  • 4 dpi standen
  • Sensor is prima voor gaming etcetc
  • 20 euro is echt goedkoop

Minpunten

• Als je erg pietje precies bent qua dpi dan is eventueel een duurdere muis een betere optie.

therazo 1 oktober 2015

Corsair Raptor M30

Prijs is zeer oke, voor hoe dit ding in de hand ligt! Super!

Pluspunten

• Ligt SUPER fijn in de hand
  • Verpakking is leuk
  • Zeer accuraat

Minpunten

• Alleen het corsair logo en de scroll wheel hebben verlichting
  • Voor de rest geen.

Initech 29 mei 2015

Corsair Raptor M30

Prima instapmuis voor de gamer die weinig knoppen zoekt en op zoek is naar een budgetoplossing. Met DPI switch en plug-en-play waardoor deze prima zonder software werkt. Het kunststof voelt zacht en de muis is zeer solide gebouwd ondanks zijn lage prijskaartje. Hij is beter geschikt voor grote handen.

Pluspunten

• Prima 4000DPI Avago ADNS-3090 sensor
  • Rubber sidepad voor extra grip
  • Extra glide pads worden meegeleverd
  • Twee extra sidebuttons en DPI switch verder geen poespas
  • Kunststof heeft een zachte feel
  • Braided cable voor minder weerstand

Minpunten

• Muis is aan de grote kant, beter voor mensen met grote handen
  • Sidebuttons zijn relatief hoog geplaatst bijvoorbeeld in vergelijking met de Deathadder, mijn handen zijn te klein
  • Rechter sidebutton voelt een beetje cheap bij indrukken
  • Geen Corsair Gaming logo
  • DPI bij elke herstart opnieuw instellen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair Raptor M30?