Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
peter123 16 augustus 2016

WD Blue WD10JPVX, 1TB

De schijf is niet echt stil voor een laptop HD, maar veel stiller nog dan een 7200rpm desktop HD. De prestaties zijn wel iets minder tov een een desktop HD. Er staat 29 mei 2016 op mijn schijfje en ik heb geen problemen met de betrouwbaarheid tot nu toe.

Pluspunten

• Redelijke doorvoer snelheid
  • Klein
  • Laag verbruik

Minpunten

• Trage zoektijd
  • Maakt iets meer geluid dan normaal

rmgvs 2 augustus 2015

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Was er tevreden mee. Na 13 maanden viel de schijf uit. Alleen opstarten maar direct weer stoppen. Ik krijg het ding met geen mogelijkheid meer aan de praat (andere computers, andere kabels, andere voeding, alles geprobeerd).

Pluspunten

• lage prijs

Minpunten

• na een jaar defect

Wakoeki 18 april 2017

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Binnen een jaar kapot (alle data kwijt), vervangen onder garantie, nieuwe schijf binnen vier maanden kapot (weer alle data kwijt). Ik heb geen zin om de HP laptop waar deze schijf inzit weer op te sturen voor reparatie omdat er dan waarschijnlijk weer eenzelfde schijf ingezet wordt. Waardeloos.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Traag, lange opspintijd
  • Lawaaierig, clicks
  • Veel read errors, lage betrouwbaarheid

PcNerd512 13 augustus 2016

WD Blue WD5000LPVX, 500GB

Ik had deze schijf nieuw gekocht, maar hij hield er al na 4 dagen mee op, ik kreeg heel veel read errors.

Pluspunten

• 7mm dik

Minpunten

• Na 4 dagen stuk

frenkieh 20 mei 2016

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Het starten van de schijf als deze nodig is voelt traag aan. Merk ik bijvoorbeeld als ik een bestand opsla vanuit Notepad++. Als hij eenmaal draait doet hij wat hij moet doen.

Pluspunten

• Redelijk snelle schrijf en lees snelheid

Minpunten

• Traag in opstarten

Daan1201 9 december 2015

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Doet wat het moet doen, is alles behalve stil en betrouwbaar, al 2 kapot binen 1 jaar

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Onbetrouwbaar / snel kapot
  • Traag
  • Geluid

AvWijk 29 november 2015

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Gaf al na één dag de problemen die ik her en der online lees: traag en random opspinnen, clicks of death. Het werd me pas echt duidelijk toen Linux allerlei I/O errors gaf. Lage prijs, maar niet erg betrouwbaar. Ik had beter verwacht van WD!

Pluspunten

Minpunten

• Betrouwbaarheid

rikwillemsen 19 november 2015

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Binnen het jaar defect. Alleen opstarten maar direct weer stoppen. Niet meer aan de praat te krijgen (andere computers, andere kabels, andere voeding, alles geprobeerd). Heb jammer genoeg geen aankoopbewijs meer. Kan ik dan nog beroep doen op de garantie? De datum op de schijf is 26 jan 2015.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• binnen het jaar defect

kikker916 1 juli 2015

WD Blue WD10JPVX, 1TB

Gekocht voor een energie zuinige server opstelling. Is hiervoor geschikt gebruikt in combinatie met een cubietruck samen 6 watt. Bij het schrijven is hij langzaam (+/- 40 MB/s) (kan aan device liggen)

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

• Trage lees/schrijf troughtput

Essoplerck 22 maart 2014

WD Blue WD5000LPVX, 500GB

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een WD Blue WD7500LPCX, 750GB?