Specificaties 2,5" • TLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur 25 juli 2013

Samsungs nieuwe 840 EVO-ssd's: moeilijk te verslaan

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig.

Lees verder »

Pluspunten

• Relatief lage prijs
  • Goede prestaties
  • Schrijfsnelheid aangepakt

Minpunten

• Energieverbruik niet significant verbeterd
  • Onzekere levensduur slc-cache

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
bokkem 10 september 2013

Samsung 840 EVO 750GB

Pluspunten

• De meegeleverde data migratie en configuratie (Magician) software is echt fantastisch.

Minpunten

• Er zit geen 3,5" inbouw bracket en kabel bij.

Weesredelijk 4 januari 2014

Samsung 840 EVO 750GB

Pluspunten

• Deze 750 Gb SSD opereert nu op 'halve' snelheid vanwege de 300 SATA configuratie van mijn huidige PC, maar zelfs dan is de prestatie-boost zichtbaar.
  • Eenvoudige installatie
  • Degelijke metalcasing

Minpunten

• Wanneer je zoals ik een hele serie via USB 3 aangesloten externe harddisks hebt, dan valt het snellere opstarten wel mee: je hoort hoe Windows al die schijven herkent en opstart... dat kost gewoon tijd.

Lord Igor 25 juni 2018 Product gekocht

Samsung 840 EVO 750GB

Matig op zijn best. Prestaties zijn met recente firmware niet echt goed en het feit dat er op oudere firmware überhaupt data loss op kon treden is onacceptabel. De levensduur is wel beter dan mijn andere Samsung SSDs,want mijn 830 en 850 zijn enorme hopen ellende.

Pluspunten

Minpunten

• Prestaties met huidige firmware
  • Data loss met eerdere firmware

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 840 EVO 750GB?